Stichting Overleg Arbeidsvoorwaarden Kunsteducatie (OAK) is een stichting van werkgevers- en werknemersorganisaties in de kunsteducatie.

Aan werkgeverszijde is Kunstconnectie betrokken en aan werknemerszijde AVV, Kunstenbond en Ntb.

Werkgevers en de werknemersorganisaties in de kunsteducatie hechten veel waarde aan het hebben én houden van werk voor de medewerkers uit de sector. Zij stimuleren de goede arbeidsverhoudingen, ontwikkeling en de arbeidsmobiliteit van werknemers zowel binnen als buiten de kunsteducatie.
Deze doelen worden gerealiseerd door verschillende activiteiten zoals de oprichting van het mobiliteitsfonds, het faciliteren van een digitale RI&E en het organiseren van voorlichtingsbijeenkomsten. Daarbij zijn dezelfde partijen betrokken bij de totstandkoming van de CAO Kunsteducatie.

Stichting Overleg Arbeidsvoorwaarden Kunsteducatie

Stationsweg 1
3445 AA  Woerden

T 088 329 20 30

Het bestuur van OAK bestaat uit twee vertegenwoordigers van werkgeverszijde en twee vertegenwoordigers van werknemerszijde:

Vertegenwoordiging werkgeverszijde:

•  John Does
  •  Ruud Janssen

Vertegenwoordiging werknemerszijde:

• Martin Pikaart (AVV)
  • Mark Gerrits (NtB)
  • Karin Boelhouwer (Kunstenbond)

Disclaimer

Deze site is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. De Stichting OAK is niet aansprakelijk voor enige directe dan wel indirecte schade, ontstaan door het gebruik van deze site of informatie daarvan, alsmede van websites waarnaar wordt verwezen. Aan de inhoud van deze site kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend, noch op de inhoud aanspraken worden gemaakt.